Bismillahhirahmanirahim. Selamat Petang.
Adus xsangka baru pukul 2.50pm skrg ni. Igt dah nak pukul 5pm. Mungkin sbb cuaca kat sini baru lepas hujan. Tu yang rase mcm dah petang. Ok topik sgt direct. Ye sy sgt alone dan stuck. Sepi dan tersangkut? terhimpit? haha ape je yang anda tafsirkan. Sepi sbb mcm2. End up, xtahu nak buat ape2 dah. Yes i know, kena mmbaca, mentelaah, semua yang patut lah kan. Hey come on! We do need time for something else aite. heeee. Anyway, im half done wit some articles and journals. Ade lg tp x print lg. Jadi sementara nk print tu, buat lah benda lain kan. Selain dr duduk dekat kerusi study, dudk dekat katil, tgk cermin, main rambut, intai kat tingkap luar, fb,YM , blog ape lag haaa..? Tidur? heee..Sebenarnya..Ni tgh cube berazam untuk tidak tidur diwaktu siang. Ye ye je kan. Tp benar, mmg nak cube. Tak leh dah malas2 nie. Plus mlm nnti senang nk tdo. X lah resah pusing kanan kiri kanan kiri rimas xdpt tido.
Maka, sy merancang untuk membunuh masa supaya berlalu dgn cepat dgn cara mengumpul coretan2 lagu yang melambangkan mood sy di ketika ini. But not totally mcm bosan. Im cool right now. Cume cari sesuatu yang menarik lain dar yang lain. Huh! Dang zero! Ok saudara saudari sekelian. and at the same time practice bahasa melayu akademik kat sini. hohohahaha! (tgh sgt2 sepi and stuck!)
"Beggin, beggin you
Put your loving hand out babyBeggin, beggin you
Put your loving hand out darlin"
"I'm fighting hard
To hold my own
No, I just can't make it
All alone" - Beggin by Madcon
Lagu ni fun. Xdpt nak letak lyrics sbb lagi ni dr mule sampai habis ok! Plus in Korean. Haha..maleh nak translate kat google. "Tara - I go crazy because of you"
"Skies are crying
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence as it's ending, like we never had a chance
Do you have to, make me feel like there is nothing left of me?" - Skyscrapers by Demi Lovato
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence as it's ending, like we never had a chance
Do you have to, make me feel like there is nothing left of me?" - Skyscrapers by Demi Lovato
"There's a fire starting in my heart
Reaching a fever pitch, and it's bringing me out the dark
Finally I can see you crystal clear
Go ahead and sell me out and I'll lay your ship bare
See how I'll leave with every piece of you
Don't underestimate the things that I will do
There's a fire starting in my heart
Reaching a fever pitch
And it's bringing me out the dark" - my current fav song! Suara dia mmg power. Artis saiz bdn besar, suara mmg mantap. Rolling in the deep - by Adele
"Skip the talk, heard it all, time to walk the walk
brake me off, if you bad, show me who's the boss
need some goose, if you lose, come on take a shot...
....I want the jaw droppin', eye poppin', head turnin', body shockin'
(Uh, uh, oh, Uh, uh, uh, oh)
I want my heart throbbin', ground shakin', show stoppin', amazing
(Uh, uh, oh, Uh, uh, uh, oh)" - Peacock by Katy Perry. I crazy Katy Perry ok. So for this song got explicit meaning gotta b. (Introduce by my bestfriend :) Tp best je. Dgr for fun. Skrg x lah rase sepi n stuck sgt dah. NICE YAW!
Dah la..itu saje. Unfortunately due to some hot tampered lappy, she's suddenly shutdown by its own. So supposedly published ptg td, ni dah drag ke mlm. Haha, Xpela, poskan sajalah ok!
DONE. skrg kurg sepi n stuck.
bye2 - reading time. Chioowzzz~
No comments:
Post a Comment